Salam Perjuangan

01 Februari 2011

NAJIB OH NAJIB

PM Najib Razak dan isteri, Rosmah Mansor kini berada di luar negara,khabarnya di Abu Dhabi dengan misi ekonominya. Biarlah beliau dengan urusan rasminya yang mungkin telah dirancang awal. Apapun yang yang penting apa yang dilakukan memberikan  natijah kebajikan,kesejahteraan dan kesenangan kepada rakyat. Walaupun kebangkitan rakyat telah dan mula berbangkit di Tunisia dan Mesir, mudah-mudahan Najib Razak memperoleh banyak hidayah daripada Allah SWT.

Walaupun kerusi DUN Tenang N05 dimenangi BN bukanlah bermakna sewenang-wenangnya selepas kemenangannya,semalam harga petrol gred 97 dalam senyap-senyap naik 10sen lagi.Walaupun menang, bukanlah banjir yang sedang melanda khususnya di Johor dan Melaka dipandang sebelah mata. Walaupun BN atau PR menang sekalipun  bukanlah bermakna kerana anggapan silap dek undi kaum lndia maka novel lnterlok boleh dicincang sesuka hati.Rakyat kini bukan seperti dahulu.Mereka kini mula celik mata dahagakan kebajikan yang bukan slogan atas nama pembangunan sahaja.

Apapun Selamat Menyambut Hari Wilayah Persekutuan. Bagi TB, Kuala Lumpur yang TB diami sejak 1975 banyak memberi seribu satu warna dan rona dalam kehidupan ini.
Salam sejahtera!

Tiada ulasan: