Salam Perjuangan

26 September 2011

IBRAHIM ALI & I.S.A: SILA BERI KOMEN ANDA

TB terima SMS daripada Datuk lbrahim Ali, Presiden Perkasa yang juga MP Bebas Pasir Mas, Kelantan yang mohon jasa baik TB menyebarkan kepada audien khususnya para pembaca budiman blog TBD agar memberi respons, pandangan dan maklum balas berhubung dengan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang dimansuhkan sebagaimana yang diumumkan PM Datuk Seri Mohd Najib Razak baru-baru ini.

lbrahim (Tok Him) memaklumkan bahawa wawancara akhbar SINAR HARIAN dengan beliau bertarikh 26 September 2011 (hari ini) di halaman 6-7 'lSA BUKAN URUSAN MAIN-MAIN' yang menyentuh pro-kontra lSA dan kaitan dengan aspek perundangan dan keselamatan rakyat dan negara.

Oleh itu para pembaca boleh memberi pandangan terus dengan SMS terus kepada Datuk lbrahim Ali ke talian: 0122118004 atau emel: rosezie2003@yahoo.com/

Kepada para pembaca ini peluang terbaik menyatakan pandangan kerana YB Datuk lbrahim akan membahaskannya di Dewan Rakyat.Mudah-mudahan pandangan para pembaca banyak membantu beliau menyampai hujah-hujah perbahasan di dewan tersebut kelak. (TB).

Tiada ulasan: