Salam Perjuangan

07 Jun 2012

BAHASA INGGERIS SEBAGAI BAHASA KEDUA: ADAKAH PERLU?

Dalam sokongan berikutan pelantikan sebagai rakan kongsi hotel rasmi acara amal Larian Pusat Ehsan 2012, Orchid Garden Hotel (OGH) akan menawarkan pakej penginapan dua hari satu malam bagi dua orang.

Acara amal Pusat Ehsan, The Run, akan diadakan pada 8 Julai, sehubungan itu tawaran berkenaan hanya sah bagi daftar masuk pada 7 Julai sahaja. Pakej ini termasuk pengangkutan percuma ke dan dari lokasi acara, bufet makan malam "carbo-loading" sebelum larian dan banyak lagi untuk memberi keselesaan kepada pelanggan untuk tinggal dan persediaan mereka bagi larian itu.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan OGH, tawaran ini terbuka kepada orang ramai termasuk peserta luar negara, dengan membuat tempahan menerusi laman sesawang hotel berkenaan.

Pengurus Besar OGH, Shamsul Bahrin Pehin Dato Dr Haji Ahmad berkata: "Kami sentiasa cuba berusaha dan melaksanakan tanggungjawab kami dalam menyokong komuniti dan bekerjasama dengan Pusat Ehsan setiap tahun. Sebagai hotel rasmi, kami juga akan menyokong acara itu dengan menghantar sebilangan kakitangan kami untuk ikut serta dalam pelbagai kategori larian itu sendiri.

"Kami juga akan menyediakan baucar kepada setiap peserta dan jika mereka menebus baucar mereka di cawangan F&B kami, sebahagian daripada hasil akan didermakan kepada Pusat Ehsan Al-Ameerah Al-Hajah Maryam".(sumber: Rejal Arbee, BH,07/06/12)

Tiada ulasan: